pátek 17. května 2013

...pro Áďu a pomněnkový...

 ...počasí se nám začíná na víkend pěkně kazit. Nic neobvyklého...Tak můžeme v klidu balit kufr. Naše prvňačka jede v pondělí na školu v přírodě. Prudí s tím už půl roku. Ještě tak dlouho sama nebyla. K babičce jezdí často, ale to se nepočítá. Byla taky jednu noc na soustředění. S bráchou. Přesto myslím, že bude v pohodě. Možná se jí bude trošku stýskat. Nebo spíš mě a moc...
...aby mohla vesele vyrazit směr Velké Karlovice, ušila jsem jí nezbytný pytel na špinavé prádlo a necesér.  Z bavlněných látek...
 ...pokus o výšivku...
 ...vycpané vatelínem...

...pomněnky. Měla jsem jich plný trávník. Manžel vzal sekačku a posekal je. Taky pampelišky. OK. To je, sice krásný, ale plevel. Že projel strunovkou i skalku, k tomu není co dodat...

...hezký víkend! A.
P.S. Musím moc poděkovat za nahlédnutí a vaše milé komentáře. Moc si jich vážím.

13 komentářů:

  1. Tak s takouto výbavou dcérenke smutno nebude. Mamina je šikulka. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šití, takovou soupravu bych si nechala taky líbit :o) tak nevím, komu se bude stýskat víc, co, mamko ;o)? A manžel je borec, koukám, že je to všude stejné, co... krásný víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná souprava!Manžel mi taky posekal kus záhonku:-)hlásím se do party.Hezký víkend.V

    OdpovědětVymazat
  4. Adrianko, taštička a pytlík jsou super, určitě se budou líbit. ... a škola v přírodě ta uteče jak voda.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc tě zdravím Adrianko...přeji dcerce plno krásných zážitků ve škole v přírodě ( já už se také pomalu chystám,odjíždíme 27.5.)Ušila jsi krásnou soupravu...i mě by se hodila :o)))
    Pohodový víkendík....Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné šití-i výšivka!!!A ty pomněnky-krása!
    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  7. Adrianko, moc krásně jsi to malé nachystala. Pomněnky jsou nádherné a tvůj manžel mě fakt pobavil ... já bych šílela, tedy, co se té skalky týče.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. S takovou parádní výbavou bude škola v přírodě brnkačka, Adrianko!
    A i já mám doma manžela, který umí posekat kde co :o)
    Hezkou sobotu, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Adrianko, parádní pytlíček i taštička .... s tímhle bude Áďa ve škole v přírodě určitě hvězda ... držím vám palečky, ať se vám oběma co nejmíň stýská ... mě to čeká příští týden ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Adrianko tak takovouhle úžasnou soupravu budou tvé malé slečně ostaní moc závidět :o) Krásný víkend....Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Prváčka bude možno sprvu vystrašená, ale bude mať pekné spomienky. A maminka to tiež zvládne :))
    :)) Historka so strunovkou ma pobavila, u nás taky tak, takže hneď ako zbadám kosačku v dohľade letím organizovať čo áno a čo nie, hlavne v predzáhradke. Občas mi to prečešú aj moje dve šikulínky, keď trhajú kytičku pre maminku.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné šití, takové něžné:-)

    OdpovědětVymazat