neděle 21. dubna 2013

...uf, tak mám taky puf...


 ...tak jsem se konečně pustila do oblíbeného pufa nebo podsedáku. Největší oříšek byl sehnat tlusté jehlice. Doma pouze dvanáctky, tak jsem vyrazila do galanterie. V jedné mi paní tvrdila, že nejširší jsou dvanáctky. Není nad odborníky na svém místě. Ve druhé, kam chodím mimochodem radši, měli jen patnáctky. Nedá se, dvacítky nebyly, tak zkusím. Použila jsem avízovanou vlnu Yetty. Jen tři klubíčka dohromady. Mělo jich být šest. Myslím, že to stačilo. A co se mi na pufovi nejvíc líbí? Ta jeho úžasná schopnost recyklovat. Narvala jsem do něj vše, co mi přišlo pod ruku. Malé oblečení, staré ručníky a zkrátka všechno, co už nikdo nechce a mě je přesto líto to vyhodit....(Dneska jsem třídila skříně a vyřazovala malé oblečení - a že ho máme po třech dětech -, tak se nejspíš dám do dalšího...)







...žluté kvetení na zahradě...
Hlaváček jarní. Se sluníčkem otevírá své nádherné květy, se západem je zavírá...






 ..jeden jediný narcis, který letos vykvetl...




 ...příjemný zbytek nedělního odpoledne...A.

48 komentářů:

  1. Adrianko,ty jsi fakt šikovná,puf je moc pěkný a určitě ho děti využijí,taky si myslím,že budeš dělat další i pro další ratolesti,aby se o něj nepraly!

    OdpovědětVymazat
  2. Adrianka..tak puf-ovi chyba uz len muf...je to moc pekne takze verim ze este chytis haciky do ruky a toho mufa urobis :) pekny den zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, moc děkuju! Mufa bych mohla zkusit...hezký den! A.

      Vymazat
  3. Adri, puf je poriadne veľký a krásny. A kvetinky nádherne rozkvitnuté ako slniečka. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuju!" Však ten Tvůj bleděmodrý je taky parádní....hezké odpoledne! A.

      Vymazat
  4. Adrianko, puf je úžasný. Také se mi "pufíky" moc líbí... tak snad někdy taky aspoň jeden vyrobím :-) Každopádně už teď vím, čím ho budu plnit :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moc děkuju! A klidně ho zkus, byla to rychlá práce...hezké odpoledne! A.

      Vymazat
  5. Adrianko...pufík se ti tedy opravdu povedl !!!
    Měj se moc hezky, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Adrianko, na zahrádce ti to už nádherně kvete a ten puff ??? Ten je naprosto dokonalý .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuju! A zahrada začíná kvést, konečně! Příjemné odpoledne!

      Vymazat
  7. Taky mám jeden puf načatý, nejvíc se mi líbí právě to, že do něj můžu nacpat vyřazené oblečky, to je úžasná recyklace. Povedl se ti moc !!! Já jsem zdejší galanterky ani nezkoušela, páč jsem tušila, jak by to asi dopadlo:), tak jsem si jedny mega jehlice objednala z internetu. Adri, moc zdravím! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rady, děkuju! Ta recyklace na něm je nejlepší... Nerada objednávám z netu, tak jsem obešla galantérky. Ta na OD - "nou koment". Taky moc zdravím! Mějte se krásně! A.

      Vymazat
  8. Nádherné kvetinky, aj pufko sa vydaril. Nech dobre slúži.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko, moc děkuju! Kvetoucí kytky, to mám ráda....hezké odpoledne! A.

      Vymazat
  9. Pod velmi vtipným nadpisem parádní práce, Adrianko! Puf se ti moc povedl a ty "bitvy" v galanterii, to dobře znám!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju! U nás jsou tři galantérky, a to jsme krajské město, a pouze jedna je fajn. Teda podle mě. Příjemné odpoledne! A.

      Vymazat
  10. Tak ten puf je dokonalý, ako píšeš, zrecykluješ čo sa dá ... a využiješ už zabudnuté. Gabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabi, moc děkuju! Ten Tvůj puf je taky perfektní! Pohodové odpoledne! A.

      Vymazat
  11. Adriano, to je super - se asi budu muset naučit plést. Je suprový - a jak to tu tak čtu, v těch galanteriích snad pracují na chlup stejný ženský - tady u nás je to taky síla. Vždycky ještě dostanu přednášku o tom jak se to správně jmenuje a na co to chci, a to se nevyrábí.... ještě že jsou e-shopy a Praha není daleko :-)
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuju! Tohle byla rychlovka. Všechno jen hladce, takže velmi jednoduché. Mě v galantérce paní vždy nabízí jenu příšernou přízi neurčité barvy a složení, nehorázné ceny a roztrženého obalu a sleduje mě jak ostříž. Jak za minulé doby....Hezké odpoledne! A.

      Vymazat
  12. Pufik sa ti vydaril a je to teda zrut, zhltol toho dost:), ale ako si pisala, dokonale si zrecyklovala uz nepotrebne veci. Recyklovanie mam rada, nech zije puffomania ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, moc děkuju! Puf toho zhltl (to je slovo!) dost a ještě by do něj určo něco něco vlezlo....Příjemné odpoledne! A.

      Vymazat
  13. Puf vypadá skvěle! Co já se ted při stěhování navyhazovala věcí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, děkuju! Přeju Ti hodně štěstí v novém bytě! A.

      Vymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natanelly, moc děkuju! Omlouvám se, nějak, ani nevím jak, se mi podařilo smazat Tvůj milý komentář....Hezké odpoledne! A.

      Vymazat
  15. Adrianka tak ten puf sa ti podaril je krasny, skoda, ze aj ja neviem pliest, hned by som si jeden spravila :) Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nellie, moc děkuju! Viděla jsem ho i háčkovaný, taky byl suprový....Hezké odpoledne! A.

      Vymazat
  16. Puf je naprosto skvělý! s tím křeslem vypadá úžasně, úplně koukám. Super:)

    OdpovědětVymazat
  17. Adri puf je super :o) vypadá to skvěle :o) a květinkuje ti to na zahrádce moc krásně.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuju! To první kvetení z jara mám nejradši...

      Vymazat
  18. Nádherný sedák.....obdivuji:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
  19. Uf-puf je boží, já se s ním pořád ještě peru, asi ho vypářu a radši uháčkuju :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky! Myslím, že háčkovaný bude taky parádní. Možná zkusím, mám tu velkou hromadu starého oblečení na vycpání...Hezký den! A.

      Vymazat
  20. Je nádhernýýý!!!!!!!! Až se povede koupě vysněného bytečku, bude to nejspíš první věc, kterou si budu muset pořídit:o)
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, moc děkuju! Dá se na něm i posedět...Hezký den! A.

      Vymazat
  21. Puf luxusní a taky to megaklubko v piditlapkách se mi hodně líbí:o))) Kus materiálu!
    Mmch dobře Ti/Vám to fotí - s čím pracuješ/te? Pozdravuj smečku, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky moc! Foťák je zakladní zrcadlovka Nikon D3000. Potřebovala bych větší objektiv, detaily mě fakt baví...Taky pozdravuj! Hezký zbytek neděle! A.

      Vymazat
  22. Moc tě zdravím Adrianko...puf se ti moc povedl,je krásný.
    Měj se hezky,Jana

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Adriano,ten puf je opravdu nadherny......... Nebyla by jsi ochotna mi ho uplest? Je velky,takovy nemuzu nikde sehnat.Vsechno jsou to jen takove male [nizke] polstare. Samozrejme bych Ti zaplatila a cenu respektuji...........Promysli to a napis mi. Budu rada.....Nelly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelly, díky moc! Uplést není poblém, jen s tím vycpáním je to trošku horší. Ten náš je tady na fotkách pěkně načančaný, kulatý, ale když si na něj někdo sedne, taky se "splácne" a je z něj takový bochník. Ale zase ho načechrám a je kulatý....Tak kdyžtak napiš...hezkou neděli! Adriana

      Vymazat
  24. Dobrý den,mate moc moc krasny pufik :).Mohla byste mi prosim prozradit jak jste ho pletla? Ta horni cast na stazeni je tam nejak prupletena?Delam ho taky a zatim mam udelany hladce obdelnik.Cetla jsem,ze nekdo jen stahne kratsi strany,ale vice se mi libi tento zpusob.Moc moc děkuji za radu.Klara

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý den,mate moc moc krasny pufik :).Mohla byste mi prosim prozradit jak jste ho pletla? Ta horni cast na stazeni je tam nejak prupletena?Delam ho taky a zatim mam udelany hladce obdelnik.Cetla jsem,ze nekdo jen stahne kratsi strany,ale vice se mi libi tento zpusob.Moc moc děkuji za radu.Klara

    OdpovědětVymazat