středa 3. dubna 2013

...taštička...

...na šminky nebo tak něco. Po nějaké době jsem vytáhla mašinu (šicí stroj) s tím, že si zkusím ušít nějakou tu kabelku. Je jich tu spousty krásných na blogách, tak jdu taky do toho...Tvar ten nejjednodušší, ale z podšívkou. Taky jsem poprvé v životě všívala zip. Úplně dokonalá není, ale jsem spokojená. A jak říkala kamarádka, zblízka ji neukazuj a z dálky je dobrá...
...venku pořád stejně - normální zima. Padá a padá...Už mě ani nebaví, brát si z toho to pozitivní...i přesto hezký den všem! A.

9 komentářů:

  1. Adrianko taštička na šminky je perfektní -- já žádnou nedokonalost nevydím--povedla se ti moc :o) U nás dnes jsme první den po ránu úplně beze sněhu tak doufám že už to tak vydrží :o) Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Andrejko vydrž,třeba už brzy vykoukne sluníčko!Teda ta zima je už fakt hrozná!
    Taštička je super!
    Přeji samé hezké dny.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Taštička sa ti podarila, ja tiež vždy zápasím so všivaním zipsu, takže ťa úplne chápem. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Adri, tasticka je aj z blizka krasna. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Adi je suprová-na šminky si musím také něco pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taštička na šminky je moc fajn a ač brejlím co se dá, samou bezchybnou krásu vidím :-)
    Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  7. Adrianko, kamarádka neměla pravdu, je krásná i zblízka .... hezký víkend .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuju za pochvalu! Fotila jsem, samozřejmě, tak, aby chyby nebyly vidět...Hezký den všem! A.

    OdpovědětVymazat