neděle 9. června 2013

...za kopcem a mrkvová bábovka na neděli...

...stačí sednout do auta, ujet pár kilometrů za město, vylézt na kopec a člověk se rázem ocitne úplně jinde. Na horách. Téměř jako v Beskydech. Nikdy jsem tu nebyla...Jdete lesem do kopce a netušíte. Nahoře odměna. Nádherný výhled na okolní kopce...
 
 
 
  
...šneku, šnečku, vystrč růžky...
  
...rostou...
...jahůdky se červenají v trávě...
 
...do vázy naškubat trošku té luční krásy...
  
...lesní studánka "Lukáčšena"...
...jen ty turistické cedule jsou bída. Přelepené papírem a psané fixem...
  

...něco dobrého k zakousnutí po hezkém výletě...
...mrkvová bábovka z kokosem...
  
... 300 g jemně nastrouhané mrkve...
...1 hrnek cukru krupice...
...1 hrnek oleje...
...2 hrnky polohrubé mouky...
...1/2 hrnku kokosu...
3 vejce...
...1 prášek do pečiva...
...1 lžička skořice...
...špetka soli...
...všechny suroviny smíchat, pokud je moc husté, přidala jsem trošku vlažné vody. Dát do olejem vymazané  a kokosem vysypané formy. Péct horní spodní ohřev na 160°C asi 3/4 hodiny až hodinu. Zkoušíme špejlí. jestli těsto nelepí. Po vyndání nechat chvilku vychladnout, pak vyklopit. Bábovka je krásně vlhká, úžasně voní a mě chutná...

...hezký zbytek víkendu! A.

8 komentářů:

  1. Adrianko,úžasné detaily z přírody...bábovka vypadá chutně :-) děkuji ti za recept na ní...přeji ti pěkný zbytek dne a pohodový začátek týdne papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ty lesní jahody, dostala jsem na ně takovou chuť. A na bábovku taky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc jsem si užila tu procházku, Adrianko, něco takového bych teď fakt potřebovala...
    Bábovka vypadá výborně!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Adrianko,
    když jsme ještě bydleli s manželem v Jeseníku, začínaly mi hned u vchodu všechny výletní trasy .... teď, když žijeme u Ostravy je to horší .... jediné co mě utěšuje, je výhled z půdy na Beskydy .... děkuju ti za recept na bábovku, už jsem si ho opsala ... přeju ti krásný začátek nového týdne ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Adrianko,
    takové výlety zbožňuji!!
    Věřím, že jste se měli krásně!!
    děkuji za receptík na bábovku, mám opsáno.
    Krásný nový týden
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Adriano, kde to vlastně bydlíš?? Já znám Provodovice, ale Provodov je asi jinde:-)) Ale Procházka krásná:-) Pěkný den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji! Provodov je kousek od Zlína. Hezký den!

      Vymazat
  7. Adrianko úžasný jsi to měla den :o) A bábovka vypadá moc lákavě :o) Martina

    OdpovědětVymazat