úterý 5. března 2013

...jarní prázdniny...

...jsem si bláhově myslela myslela, že bychom mohli strávit na horách. Týden dovolené?! Blázníš! Tak aspoň den dva... Živitel se vrátil ze služebky v pátek odpoledne po čtvrté hodině....Ach jo...
 Týden jsme si užili na dědině. Vzali jsme s sebou i ski. Ony ty téměř "rodinné" sjezdovky ve Vizovických kopcích mají taky něco do sebe. Pár místních dětí na snowboardech, mé dvě na lyžích a já... Sluníčko svítilo, vlek nám zpomalovali dle potřeb naší lyžařky, žádná řada, žádný turniket...Pohoda...
...sníh tál před očima, tak ještě honem využít. Andělíčci, iglů a tunely...
...myslela jsem, že když nemusím fungovat jako doma, jen mamce pomoct s vařením, tak zvládnu doháčkovat a doplést pár věcí. Omyl! Když člověk zvolní ze svého běžného tempa, tak se nějak nechce vůbec nic. Doháčkovala jsem pouze červený šátek. Je z Glorie, barvička krásně červená (tedy úplně jiná než zachytil foťák), háček č. 4,5, vzorkem zvaným hvězdičkový...

...na Lešné probíhalo v rámci prázdnin stavění z Lega. Pro našeho kluka jsou tyto plastové kostičky i v jeho téměř deseti letech pořád na špici. Dokonce předčí i počítač nebo televizi...zatím. Tam jsme prostě museli...
...ZOO v zimě má taky své kouzlo. Kromě tučňáků a supů nebylo venku snad žádné zvíře. Tak jsme je navštívili u nich "doma" uvnitř pavilonů...
...venku už je opravdu cítit jaro. Doufám, že vydrží...hezké slunečné dny a dobrou noc! Adriana...

6 komentářů:

  1. Adrianko, no myslím, že jste si to báječně užili, alespoň podle fotek.
    měj se krásně jarně Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré dopoledne, hned první fotka mi přišla velmi povědomá. My z těchto míst na jarní prázdniny ujížděli za turnikety do dály. Je milé, že někdo trávil hezké chvíle na místech, které znám...
    Hezké dny M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Adrianko, krásně prožité prázdniny. Ani jsem netušila, že se v Lešné pořádá stavění z Lega, teď si to jen zapamatovat pro příště. Měj se hezky, Simona.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Adri! Ikdyž se vám jarňáky nevyvedli tak úplně podle Tvého přání, i tak jste si je krásně užili... my je komplet promarodili :o(... lego u nás taky pořád vede, i u staršího třináctiletého,ikdyž u něj už pc a tv převažuje :o) šátek je krásný, moc se Ti povedl! Papa, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Adrianko super výlet!
    Lego u nás také vede.-)
    Krásný týden.Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Adrianko, ZOO v zimě mám já raději, než v létě, zvěř je taková akčnější a je málo lidí! Lego, to je fenomén, náš chlapec je výrazně starší, a klidně si staví...
    Já jsem vděčná i za jeden společný den, živitelé to teď nemají lehké...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat