neděle 25. listopadu 2012

...adventně na mechu...

 
...krásnou neděli!
...pomalými krůčky se k nám blíží prosinec a s ním spojené svátky. A protože příští neděle už bude první adventní, tak jsem vytvořila pár svícnů a věnec.
Tyto jsou v nejmenších květináčcích, které jsem našla. Natřené šedou akrylovou barvou, pořádně navoskované čajovou svíčkou a znova natřené bílým Eternalem. Nebrousila jsem, udělalo to samo takový krásný efekt. Pak dozdobeno pouze přírodně, co poskytl les a zahrada. Mech, šípky, šišky, křížaly a hvězdička vystřižená z březové kůry. Použiju je jako adventní svícen...

 

 
...klasický adventní kulatý věneček. Obalený mechem, zdobený mašlí z juty, křížaly, skořápky ořechů, sušené citróny, hvězdy z pomerančové a březové kůry...

 
...háčkované ozdoby. Srdíčko mám už z loňska, hvězdička je tady. Udělala jsem ji jako zápich na špejli s mašlí.
 
 
...děkuji za návštěvy! Adriana
 

26 komentářů:

  1. Krásně to máš připravené. Ty svícny v květináčích se mi moc líbí.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji! Jednoduché a přitom efektní! Hezký večer! Adriana

      Vymazat
  2. To je hezké! Už delší dobu přemýšlím o novém adventním svícnu, takže moc děkuju za inspiraci. :o)
    Hezkou neděli,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji a není zač. Taky jsem se inspirovala na netu. Adriana

      Vymazat
  3. Aďka, všetky dielka sa ti vydarili. Tie kvetináčiky sú po úprave veľmi pekné.
    Peknú nedeľu, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Adrianko, krásně nachystáno. Také zrovna přemýšlím, jaký bude ten náš letošní adventní ...
    Hezkou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuji! Inspirovala jsem se na netu! Hezký večer! Adriana

      Vymazat
  5. Adrianko...moc krásná dekorace.Stejně jako Věrka,teprve přemýšlím na čem budu první adventí svíčku rozsvěcet.
    Pěkné odpoledne...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji! Ještě je času dost, určitě něco hezkého vymyslíš! Hezký večer! Adriana

      Vymazat
  6. Adrianko, přírodní já mám nejradši ..... moc se ti povedly, jsou nádherné ...... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Marki. Přírodní jsou nejhezčí! A děkuji! Adriana

      Vymazat
  7. Adrianko,
    krásně jsi nachystaná na ADVENT!!
    Moc se mi líbí Tvé dekorace!! Moc!
    krásnou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Adri, tie malinkaté kohlíčky so sviečkami je výborný nápad. Je to veľmi jednoduché a milé. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji! Nápad mám z netu. Hezký večer! Adriana

      Vymazat
  9. ADRIANKO, U VÁS SE KRÁSNĚ ČEKÁ NA VÁNOCE.
    MOC HEZKÉ TVOŘENÍ.
    PŘEJI PŘÍJEMNOU POHODIČKU PŘEDVÁNÉČNÍ.
    DĚKUJI VELICE ZA NÁVŠTĚVU NA MÉM BLOGU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko, moc děkuji! Ještě mám vše schované ve sklapě, vyndám až příští neděli. A na tvůj blog chodím moc ráda..dobrou noc! Adriana

      Vymazat
  10. Adi ty jsi dokonale připravená a vše tak krásné!!!!Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  11. Adrianko nádherné moc!
    Děkuji za pozvání do hry 11:-)V týdnu se do ní pustím.
    Krásný večer.-)

    OdpovědětVymazat
  12. Adrianko, ty už jsi dokonale připravená! Moc se mi líbí povrch těch květináčků, děkuji za typ, jak na ně. Zápichy taky nemají chybu!
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji! Ještě jsem je schovala do sklepa, vyndám je až příští neděli! Pohodový nový týden! Adriana

      Vymazat
  13. Adrianko,
    koukám, že jsme se nechali inspirovat adventním svícnem podobně :-)
    S tím rozdílem, že ty jsi si květináčky napatinovala a já jednoduše už koupila ;-)
    Jinak adventní věnečky také motám a rozdávám ostatním.
    Dekorace máš moc povedené !

    OdpovědětVymazat
  14. Adri tak to je krása--krásně jsem se tu u tebe vánočně naladila :o) a abych nezapoměla máš u mne na blogu pár otázek :o)Měj se krásně Martina

    OdpovědětVymazat