úterý 1. dubna 2014

...sakurová...

...ulice. Každým rokem zjara v záplavě překrásných květů...
...za zemi koberec z růžových okvětních lístků...
...procházejí a líbají se tu milenci...
...hrdý taťka si fotí bříško nastávající maminky...
...vlastně se jmenuje Sadová...
...pozadí trošku hyzdí stavební stroje, ale renovuje se zde městský park. Konečně! Dětské hřiště nechutné a nebezpečné. Drátěné lavičky spíš odpuzovaly než zvaly k posezení. Místo keřů džungle....Tak jsem zvědavá. Taky budeme mít krásný "Central park"...
 ...pohodový růžový den! A.

14 komentářů:

  1. No nádhera...správné jméno pro takovou ulici!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za fotky, dlouho jsem tudy nešla...
    Park to byla opravdu bída už, když jsem tam studovala.
    Zdravím do krajského M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, taky spíš jedu kolem a to to mám blízko. Hezký den!

      Vymazat
  3. Adrianko,
    to je tedy jarní nádhera!! krásná ulice s výstižným jménem!!
    Tak ať se park povede!!
    krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, je to nádhera! Každý rok chci vyfotit a až letos se to povedlo. Hezký den!

      Vymazat
  4. Tedy to je ale ráj :o) Krása...Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Adrianko, to je nádherná ulice .... kvete úžasně .... vůbec jsem netušila, že má má virtuální přítelkyně Detelinka obchůdek v tak krásné ulici / vidím ceduli Jaja dekorace / ..... kdysi dávno jsme se seznámily na Mimibazaru a od té doby si spolu píšeme, úžasně maluje i vyřezává, a vůbec je ohromně šikovná .....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, je to nádhera, teda hlavně na jaře, zbytek roku obyčejná ulice. O krámku vím, ale nikdy jsem tam nebyla. Většinou jedu kolem autem nebo MHD a když tudy jdu o víkendu, tak je zavřeno. Musím to někdy napravit. Hezký den!

      Vymazat
  6. Adri, taky mám za rohem takovou ulici, u nás na květy ještě čekáme...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zase si kvetení užijete později. U nás už ani na Prvního máje nebude pod čím políbit. Hezký den!

      Vymazat
  7. Už několik let se chystám, že si to musím taky vyfotit a zatím mi to vždy o fous uniklo...:) Mějte se! R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Rady, taky jsem se léta chystala a až letos se zadařilo...Hezký den!

      Vymazat