pátek 18. října 2013

...v růžové...

...barvě jsem koncem poslední zimy začala plést teplý šátek zvaný baktus Adélce na krk. Mimochodem úžasná věc. Krásně drží na krku, vypadá dobře a má zateplující funkci. Jenže přišly jarní sluneční paprsky a celé pletení letělo do kouta...Teď jsem potřebovala jehlice 4, 5 na nějaké to motání a byly obsazeny. On na nich tento rozpletený šál. Tak ni nezbylo než ho dokončit. Materiál je nějaký akryl už nezjistitelné značky...
  

...pohodový podzimní víkend! A.

17 komentářů:

  1. Adri je skvělý a určitě krásně zahřeje krček :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji! Je to velmi praktické...

      Vymazat
  2. Moc pekná vlna, šálik určite urobí v chladných dňoch dobrú službu. Takýto trojuholníkový je super pre deti, ľahká inštalácia :)) a aj super efekt. Moc sa ti vydaril.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, děkuji! Je to opravdu dobrý tvar, už jsem dělala loni mladší dceři a využívali jsme celou zimu...

      Vymazat
  3. Adrianko,
    krásné a praktické pletení!! Zahřeje a Adélce padne!!
    S těmi jehlicemi jsi mne pobavila...Já teď také jedny potřebovala a ejhle - byly na rozpleteném ručníčku. Ovšem já si koupila jiné, místo toho, abych ručníček dokončila!!! :o)))
    Krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, taky řešení. Tentokrát jsem se dokopala, ale většinou použiju jehlice tošku jiné velikostia apak se mi tu kupí kostlivci...Moc děkuju a přeji hezký víkend!

      Vymazat
  4. Moc pěkné Adrianko:-)...hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Adriano, to je super barva. Mě se ten šátek moc líbí, a asi se budu muset naučit plést :-)
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji! Šátek je opravdu velmi praktický a strašně jednoduchý. Pouze hladce...Hezký víkend!

      Vymazat
  6. Adrianko moc pěkný šátek.Hezký víkend Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní kousek!
    Hezký večer Adrianko!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný! Hezkou neděli, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný šátek Adri ♥ Moc pěkná barevnost!
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  10. Adrianko, ten je nádherný .... Marki

    OdpovědětVymazat