sobota 10. listopadu 2012

...dnes...

... už je dobře. Moc děkuji za přání k Julinky uzdravení. Teplota  klesla, naspáno máme na pár dnů dopředu. Takže potřebuje zaměstnat. Barvičky a razítka z brambor zaberou vždy. Baví dokonce i sourozence...
...hlídal manžel, tak měla jsem trošku času dát, aspoň malinko, do pořádku zahradu. Sklízeli jsme mochyně. Sice plevel, ale nádherný, do dekorací jako dělaný...
...pak jsme šli se staršími dětmi do lesa na mech a různé plody. A taky zrelaxovat. Jsem přece jen už skoro celý týden zavřená doma a...prostě potřebuju čerstvý vzduch...
...dokonce jsme našli i dva hříbky (asi kozáky, nevím jistě)...
 
...a ještě něco dobrého na zub. U nás velmi oblíbená Mramorová buchta k dobrému bylinkovému čaji...
...pohodový sobotní večer! Adriana
 

4 komentáře:

  1. Adrianko ahoj,
    jsem moc ráda, že už je Julince lépe a zase jí všechno baví ...... razítka z brambor jsou úžasná věc, minulý rok mi s nimi kluci tiskali novoroční PF a měly velký úspěch...... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Adri! Není lepších zpráv než číst, že je dítko zase zdravé :o) to člověka potěší asi nejvíc! Když jsem byla s malou týden doma, taky jsem pak pádila ven jak žížnivá čára :o) krásnou neděli! L.

    OdpovědětVymazat
  3. krásné razítkování:-)))
    fotečky z lesa jsou super!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Adrianko, to vypadá jako příjemný den! Julinka vzorně razítkuje, mochyně jen září (taky je mám moc ráda), čerstvý vzduch a po procházce dobrota a čaj - super!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat